Wednesday, March 13, 2013

Impian boleh menjadi kenyataan

 

Impian kita, WANITA (kebanyakan) adalah bersama keluarga dan menguruskan keluarga sendiri. Sesungguhnya itu juga impian saya.

Saya ingin melihat anak saya, Iman membesar di depan mata saya. Itulah nikmat tidak ternilai. Impian boleh menjadi kenyataan, kita (WANITA) perlu usaha lebih daripada biasa. Kerana (kepada yang bekerja), kita bekerja kerana hendak meringankan beban keluarga kita. Jadi untuk berhenti kerja adalah sesuatu yang amat berat untuk dilakukan bagi segelintir wanita berkeluarga yang bekerja.  Betul tak?

Bagi wanita yang "single" yang enjoy kerjayanya, kadang-kadang akan terfikir juga mempunyai kerjaya yang lebih fleksible, lebih santai, untuk mereka nikmati hidup, sambil itu ada masa untuk mencari pasangan.
Oops.. jangan salah faham ye.. Sememangnya wanita yang berkerja lebih fokus kepada kerja, dan waktu kerja mengehadkan kita untuk 'pamper' diri kita, untuk keluar mencari 'prospek' untuk mendirikan rumah tangga. Tak salahkan pandangan saya.

Apa kata, kita (wanita ) mencari alternatif untuk menjana pendapatan sambil itu menguruskan hidup kita dengan lebih berkualiti dan lebih bahagia.

Untuk tujuan demikian, kita kena ada 'insight' jalan-jalan alternatif yang membolehkan kita menjanakan pendapatan dari rumah, atau di mana-mana kita berada.

Untuk pengenalan ebook ini sila klik Jana Wang Di Rumah - Khas Untuk Wanita

Sejujurnya saya katakan, tidak rugi kita mencari ilmu lebih untuk kita keluar dari kepompong yang membelenggu kita.

Kita wanita adalah insan istimewa, jangan berhenti menimba ilmu ya....

No comments:

Post a Comment