Tuesday, April 23, 2013

Kenyataan nye



Tengok balik entri aku yang lepas, hehehehe.. ikut jadual aku dah kena sampai rumah dah. Tapi disebabkan aku penat nak drive, aku rehat la dulu kat ofis sambil tunggu masa Maghrib baru gerak balik. Huhuhu .. realiti nya aku tak boleh stick to rutin.... Rutin is boring.
TAPI
Apa-apa pun aku kena buat juga. Kerana aku menggalas tanggungjawab sebagai seorang wanita, ibu, isteri dan menantu. jadi nak tak nak kena buat jugak. Cuma minggu ni aku terikat dengan aktiviti kat ofis, maka agak letih buat aku. Jadi minggu ni aku tak start buat lagi laa jadual tu.... In shaa Allah aku akan mempraktikkannya minggu depan. Doakan lah.

So harini apa aku nak buat?

Balik ni kena jahit manik-manik kat seluar. Untuk show dinner persatuan Mmmmm tido lambat lagi malam ni.

Hidup ni pelik. Dulu aku tak laa nak sangat berumahtangga, tapi jodoh di tangan Tuhan. Jodoh aku sampai juga. Namun, terkadang pikir.... Apa yang aku buat ni? aku tak sesuai jadi isteri orang. Sebab pemalas tahap DEWA. Namun, berkenan jugak lelaki itu kepada ku. Entah lah. Dia yang pelik ke aku yang pelik???

Tapi TO ALL THE SINGLE GIRLS out there.... don't despair, don't give up. Life is just as beautiful as it is even when you are single. Tapi jangan lupakan doa untuk dapatkan jodoh....

I pulak teringin single... kihkihkihkih.....

No comments:

Post a Comment